ISO9001


Preocuparea organizaţiilor este de a fi competitive si 
de a se menţine pe piata sau chiar de a castiga pozitii noi. Acestea se pot realiza prin oferirea unor produse sau servicii de calitate superioara si mai competitive. O modalitate prin care aceste obiective pot fi atinse este implementarea unui sistem de management al calitatii. Acest sistem controlează toate procesele din cadrul unei organizatii cu scopul de a oferi servicii sau produse de o calitate superioara.

Va invitam să raspundeti la cateva intrebari!
  • Identifica organizatia dumneavoastra necesitatile clientilor?
  • Identifica organizatia dumneavoastra dezvoltarea angajaţilor?
  • Are organizaţia dumneavoastra Politică de Calitate? Asigura aceasta faptul ca necesitatile si asteptarile clientilor sunt intelese?
  • Sunt controlate procesele in cadrul organizatiei?
  • Are organizaţia o documentaţie simpla, prin care activitatea si procesele pot fi urmarite cu usurinta?
Daca raspunsurile sunt in majoritate negative putem sa va oferim serviciile noastre. Astfel implementarea unui sistem de management de calitate si ajutor in mentinerea si imbunatatirea continua a acestuia.

O mare greseala in alegerea consultantului este de a cauta numai in functie de valoarea serviciilor si durata procesului (obţinerea cat mai rapida a certificatului pentru pretul cel mai mic).

Rezervati-va locul intre cei care sunt capabili de a aduce decizii strategice benefice pentru dezvoltare şi de a construi o organizaţie mai valoroasa, axata pe calitate! Dacă alegeti implementarea sistemului cu noi vă putem oferi numeroase avantaje:

  • Imbunătatirea performantei si competivitatii pe piata nationala si internationala
  • Aplicarea sistemului de management in mod permanent
  • Intelegerea şi satisfacerea clienţilor
  • Îmbunatatirea continua a proceselor pe baza masurarilor obiective
  • Calitatea proceselor şi rezultatelor
  • Definirea politicii conducerii, obiectivele şi tintele lui
  • Orientarea politicii organizaţiei catre client
  • Organizarea functionala cu responsabilităţi pe nivele ierarhice bine definite
  • Castigarea increderii clienţilor
  • Cresterea satisfacerii clienţilor
  • Adaptarea activa şi rationala la modificările pieţei
  • Satisfacţia angajatilor
  • Transparenta şi eficienta proceselor interne ale organizatiei
  • Evitarea greselilor in loc de corectare lor
  • Stabilirea modului de elaborare, verificare, aprobare a documentelor
Va oferim următoarele servicii in cadrul implementarii :
  • Căutarea surselor de finantare
  • Întocmirea documentatiei necesare finantarilor nerambursabile
  • Organizarea proceselor
  • Întocmirea manualului de calitate
  • Curs pentru echipa manageriala
  • Pregătirea angajatilor
  • Colaborare şi consultantă la implementarea propriu zisa
  • Susţinerea primului audit intern
  • Sprijin profesional la auditul de certificare
Daca doriţi sa beneficiaţi de toate acestea cereti oferta aici!
Comments