Centrul European pentru Consultanta si Dezvoltarea Afacerilor pune la dispozitie cursuri pentru urmatoarele domenii: Necesitatea organizatiilor de a atinge obiective specifice a generat conceptual de curs personalizat. Avand ca support vasta, experienta pe piata de training din Romania, Centrul European pentru Consultanta si Dezvoltarea Afacerilor definitiveaza si implementeaza o metodologie ce implica activ beneficiarul in derularea unui pachet de cursuri si traininguri. Companiile ne solicita din ce in ce mai frecvent modalitati de (pre)evaluare a cursantilor si atingerea unor obiective precise, atat ca nivel de cunostinte dar mai ales conforme cu specificul activitatii acestora. In urma solicitarii clientului consultantii Centrului European pentru Consultanta si Dezvoltarea Afacerilor stabilesc impreuna cu reprezentantii viitorilor cursanti o prima intalnire in care analizeaza:
In
plus, consultantul va discuta cu viitorii cursanti despre specificul
activitatii acestora in companie, dificultatile intampinate,
tehnologiile si uneltele folosite pana acum precum si asteptarile
acestora in urma absolvirii programului de training. Programul de curs este urmat de elaborarea de catre echipa de proiect a unui raport de analiza, managementul clientului primind un feedback detaliat referitor la atingerea obiectivelor instruirii si performantele individuale ale cursantilor. Pe parcursul intregului proces, procesul de evaluare a performantelor, bazat pe modelul Kirkpatrick, se poate face pe 4 nivele, implicand o colaborare pe termen lung cu echipa de consultanta: 1. Reactie: Absolventii evalueaza cursul oferind informatii foarte importante precum: relevanta obiectivelor cursului, abilitatea trainerului de a livra continutul cursului si de a mentine interesul cursantului, interactivitatea exercitiilor, modul in care trainerul a raspuns intrebarilor, valoarea perceputa si aplicabilitatea la locul de munca. 2. Invatare: A doua etapa a procesului de evaluare masoara nivelul cunostintelor si aptitudinile efective castigate de cursant pe durata cursului. Pentru a cuantifica aceste rezultate, cursantilor le este propus un assesment inainte si dupa desfasurarea cursului, modalitatea de testare fiind conceputa special pentru a analiza atingerea obiectivelor programului de training. Analizand testele tuturor cursantilor, impactul trainingului poate fi astfel determinat. 3. Comportament la locul de munca: Absolventii obtin in general rezultate bune la testele post instruire, dar important este daca noile cunostinte si aptitudini sunt retinute si transferate in activitatea curenta crescand productivitatea muncii si adaugand valoare acesteia. Evaluarea la cel de-al treilea nivel incearca sa raspunda daca comportamentul absolventilor la locul de munca s-a modificat ca urmare a trainingului primit. Ideal o noua masurarea se face dupa o
perioada de 3-6 luni de la desfasurarea trainingului pentru a permite
absolventilor posibilitatea de a implementa noile cunostinte si a
verifica gradul lor de retentie. Discutiile sunt derulate cu
absolventul sau managerul direct al acestuia si au o natura
calitativa.
Pentru a beneficia de informatii suplimentare sau de o oferta completeaza aici. |
Business to Business >