Cursuri de Perfectionare

Centrul European pentru Consultanta si Dezvoltarea Afacerilor pune la dispozitie cursuri pentru urmatoarele domenii:

  1. Contabilitate si Fiscalitate
  2. Vanzari & Comunicare
  3. Managementul Proiectelor
  4. IT

Necesitatea organizatiilor de a atinge obiective specifice a generat conceptual de curs personalizat. Avand ca support vasta, experienta pe piata de training din Romania, Centrul European pentru Consultanta si Dezvoltarea Afacerilor definitiveaza si implementeaza o metodologie ce implica activ beneficiarul in derularea unui pachet de cursuri si traininguri.

Companiile ne solicita din ce in ce mai frecvent modalitati de (pre)evaluare a cursantilor si atingerea unor obiective precise, atat ca nivel de cunostinte dar mai ales conforme cu specificul activitatii acestora. In urma solicitarii clientului consultantii Centrului European pentru Consultanta si Dezvoltarea Afacerilor stabilesc impreuna cu reprezentantii viitorilor cursanti o prima intalnire in care analizeaza:

  • obiectivele pe termen mediu si lung ale programului de curs si/sau training;
  • nivelul cunostintelor preliminare ale viitorilor cursanti;
  • aria de specialitate si expertiza tehnica necesare a fi atinse;
  • directiile de dezvoltare ale personalului companiei si tehnologiile implicate;
  • disponibilitatea participantilor si modalitatile de livrare a cursului fara perturbarea activitatii clientului;
  • modalitatile de evaluarea a succesului programului de training: evaluarea cunostintelor teoretice si abilitatilor practice ale absolventilor si estimarea ROI

In plus, consultantul va discuta cu viitorii cursanti despre specificul activitatii acestora in companie, dificultatile intampinate, tehnologiile si uneltele folosite pana acum precum si asteptarile acestora in urma absolvirii programului de training.

Consultantul Centrului European pentru Consultanta si Dezvoltarea Afacerilor prezinta clientului o propunere de proiect de curs / training customizat ce va include obiective, programa particularizata si modalitati de evaluare a performantei.

Programul de curs este urmat de elaborarea de catre echipa de proiect a unui raport de analiza, managementul clientului primind un feedback detaliat referitor la atingerea obiectivelor instruirii si performantele individuale ale cursantilor.

Pe parcursul intregului proces, procesul de evaluare a performantelor, bazat pe modelul Kirkpatrick, se poate face pe 4 nivele, implicand o colaborare pe termen lung cu echipa de consultanta:

1. Reactie: Absolventii evalueaza cursul oferind informatii foarte importante precum: relevanta obiectivelor cursului, abilitatea trainerului de a livra continutul cursului si de a mentine interesul cursantului, interactivitatea exercitiilor, modul in care trainerul a raspuns intrebarilor, valoarea perceputa si aplicabilitatea la locul de munca.

2. Invatare: A doua etapa a procesului de evaluare masoara nivelul cunostintelor si aptitudinile efective castigate de cursant pe durata cursului. Pentru a cuantifica aceste rezultate, cursantilor le este propus un assesment inainte si dupa desfasurarea cursului, modalitatea de testare fiind conceputa special pentru a analiza atingerea obiectivelor programului de training. Analizand testele tuturor cursantilor, impactul trainingului poate fi astfel determinat. 

3. Comportament la locul de munca: Absolventii obtin in general rezultate bune la testele post instruire, dar important este daca noile cunostinte si aptitudini sunt retinute si transferate in activitatea curenta crescand productivitatea muncii si adaugand valoare acesteia. Evaluarea la cel de-al treilea nivel incearca sa raspunda daca comportamentul absolventilor la locul de munca s-a modificat ca urmare a trainingului primit. 

Ideal o noua masurarea se face dupa o perioada de 3-6 luni de la desfasurarea trainingului pentru a permite absolventilor posibilitatea de a implementa noile cunostinte si a verifica gradul lor de retentie. Discutiile sunt derulate cu absolventul sau managerul direct al acestuia si au o natura calitativa.

4. Rezultate: Ultimul nivel al evaluarii vizeaza efectele trainingului asupra business-ului companiei. Aceasta evaluarea este specifica pentru natura fiecarei activitati si a departamentului din care face parte, cativa parametrii cuantificabili ce pot fi luati in consideratie fiind cresterea productivitatii muncii, folosirea optima a resurselor software si hardware, imbunatatirea rezultatelor.

Procesul de evaluarea constituie un angajament pe termen lung asumat de Centrului European pentru Consultanta si Dezvoltarea Afacerilor in fata clientilor sai. Suplimentar, dupa desfasurarea cursului, managementul primeste un raport detaliat din partea consultantului referitor la necesarul pe termen lung de training pentru grupa participanta si, la cerere, elaborarea unui plan de training pentru fiecare dintre participantii la curs, in functie de evolutia profesionala a acestora. 

Aceasta metodologie de abordare a procesului de educare aduce imbunatatiri importante in obtinerea de rezultate cuantificabile prin stabilirea de obiective comune, acceptate de management , cursanti si traineri. Focusul pe obtinerea de rezultate si obtinerea unui indicatorde performanta ridicat impreuna cu parteneriatul pe termen lung propus de Centrului European pentru Consultanta si Dezvoltarea Afacerilor ofera un real plus de valoare activitatii companiei clientului bazate pe standardul ridicat de pregatire a resursei umane. 

Pentru a beneficia de informatii suplimentare sau de o oferta completeaza aici.