Vanzari si comunicare

VANZARI - Dezvoltarea abilitatilor de vanzare

Nivelul de incredere in fortele proprii este dat si de abilitatile de vanzatori pe care le avem. Increderea are legatura cu buna cunoastere a ceea ce vindem (produse/servicii), prin a fi capabili sa facem diferenta dintre caracteristici, avantaje si beneficii. Acesta este primul pas pe calea succesului. De ce? Pentru ca cei mai multi se straduiesc sa vanda produsul prin caracteristicile sale, insistand sa le transforme in beneficii pentru client. La acest curs ne propunem prin role-play-uri si exercitii sa descoperim si sa analizam impreuna potentialul de oameni de vanzari de care dispuneti. Cunoasterea tehnicilor doar la nivel teoretic nu este niciodata de ajuns in acest domeniu.

Durata: 2 zile
Participanti: 10-12 persoane

Prezentare generala a continutului:
  • importanta primei impresii
  • factorii primei impresii
  • atitudinea - element de baza
  • flexibilitatea in procesul de vanzare
  • tipuri de intrebari
  • cum utilizam eficient intrebarile
  • caracteristici, avantaje, beneficii
  • empatia si rolul sau in acest tablou
  • comportamentul clientilor si capacitatea de a nu lua lucrurile personal exercitii & role-plays
  • concluzii
Centrul European pentru Consultanta si Dezvoltarea Afacerilor organizeza cursuri de vanzari in urmatoarele domenii:
  • Vanzari servicii financiare
  • Vanzari servicii
  • Vanzari produse
Pregatirea in vanzari face diferenta. De la a spune “Buna Ziua!” si pana la cele mai avansate tehnici de vanzare si negociere, training-ul si cursul de vanzari are cea mai mare rata de profit a investitiei.

Solicita oferta aici.

COMUNICARE - Dezvoltarea abilitatilor de vanzare

Acelasi mesaj transmis de persoane diferite, deseori creeaza efecte diferite. Comunicarea eficienta include ascultarea, intelegerea mesajului non-verbal, expresia gandurilor si sentimentelor ce se afla in spatele exprimarii verbale. Acest curs va ofera posibilitatea dezvoltarii abilitatilor necesare pentru a intelege si evalua ce se ascunde in spatele unor gesturi sau expresii pe care interlocutorul le foloseste.

Durata: 2 zile
Participanti: 10-12 persoane

Prezentare generala a continutului:
  • ce este comunicarea
  • tipuri de comunicare
  • ascultarea activa
  • comunicare vs. conversatie
  • comunicarea non-verbala inevitabila
  • comunicarea paraverbala
  • comunicarea si dezvoltarea personala
  • role-plays & exercitii
  • solutii in situatii dificile
  • tipuri de atitudini
  • cum incheiem elegant o conversatie
  • concluzii
Solicita oferta aici.

COMUNICARE - Tehnici de negociere

Desi o negociere corecta imbunatateste si consolideaza o relatie, exista multe persoane care se tem de negociere. Pentru ca in mintea lor ei asimileaza negocierea cu o confruntare, cu o competitie. De cele mai multe ori, cand au negociat au pierdut. Din pacate, nu au stiut sa aiba grija de interesele proprii.  Nu au stiut cum sa faca fata celorlalti si sa nu cedeze. Nu neaparat intr-o negociere, pentru ca unul sa castige, celalalt trebuie sa piarda. Daca ar fi asa, nu ar exista solutii de tipul win-win. Ele insa exista. Pentru a le gasi trebuie sa vrem, adica sa ne implicam. Si sa avem incredere, in noi si in ceilalti.

Durata: 2 zile
Participanti: 10-12 persoane

Prezentare generala a continutului:
  • relatii interpersonale
  • pozitia si distanta intr-o negociere
  • contactul fizic
  • eficienta in comunicare
  • cand in spatele unui "nu" se afla "da"
  • tipuri si tehnici de negociere
  • tipuri de negociatori
  • cum alegem strategia de negociere
  • controlul gesturilor si a vocii
  • role-plays & exercitii
  • organizarea si administrarea procesului
  • concluzii
Solicita oferta aici.

COMUNICARE - Abilitati si tehnici de prezentare

Sa poti vorbi cu lejeritate in fata unei multimi reprezinta o realizare personala deosebita, spun statisticile. Sa-ti poti controla emotiile, sa concepi si sa sustii o prezentare personala si/sau de afaceri, iata ce abilitati puteti dobandi in cele 2 zile ale acestui training. Vom invata practic si veti avea posibilitatea propriei evaluari a calitatilor dumneavoastra in acest domeniu.

Durata: 2 zile
Participanti: 10-12 persoane

Prezentare generala a continutului:
  • introducere
  • controlul propriilor emotii
  • comunicarea verbala si non verbala
  • analiza grupului
  • alegerea temei si crearea continutului
  • ce dorim sa transmitem
  • mesajul verbal si coordonarea vizuala
  • exercitii & role-plays
  • intrebari dificile
  • participanti dificili
  • prezentari
  • feed-back
  • concluzii
Solicita oferta aici.
Comments